Podcast

Marketing Podcast:
Marketing i mit hoved

Marketing i mit hoved

Spotify podcast

Google Podcast

Apple Podcast

Podimo Podcast

Lyt til podcasten her

Kort om podcasten

De fleste marketing podcast er, hvor man enten kun får nyhederne i branchen, eller hvor en vært har en person/specialist med i studiet, hvor man går igennem et emne. To typer podcast som jeg selv lytter til og som der endelig skal være plads til. Jeg har valgt at lave en marketing podcast der er lidt anderledes. En podcast hvor vi måske kommer ind på enmer som de andre ikke vil dele og hvor jeg kan tømme mit hovede for ideer og erfaringer indenfor branchen.

Et godt spørgsmål bliver en episode

Personligt har jeg været i branchen i over 10 år. Jeg har oplevet meget, og jeg har igennem min tid fået rigtig mange gode spørgsmål i de mange møder jeg har været i. En ting jeg også har lært er, at hvis en har et spørgsmål, så det sjældent et spørgsmål som personen sidder alene med. Jeg tager derfor de bedste spørgsmål jeg løbende får til møder, foredrag m.m og svarer på dem i podcasten her. Så slipper jeg også for at indsamle læserbreve, som ingen alligevel modtager 😉 – I ved…. mange har spurgt om….. nej det er der faktisk ikke 😛

Kun de fede nyheder

Udover spørgsmål har jeg også valgt at tage nyheder med i min marketing podcast. Ikke alle nyheder – kun dem som jeg selv syntes er interessant. Jeg har tidligere haft podcasten Marketingminister, hvor jeg hver uge læste de seneste nyheder op. Det var tidskrævende, og derfor kunne det ikke fortsætte. En anden ting som jeg også fandt ud af, var at i de mange nyheder også er “ligegyldige” i mellem. De er derfor skåret fra, så du kun får dem jeg ser værende MEGET interessant. Det kan både være lanceringer af nye funktioner, eller blot ting der er på rygtebasis.

Meninger og holdninger

Jeg har mange holdninger indenfor online marketing. Jeg har emner hvor jeg ikke er enig med alle specialister, og jeg har gode erfaringer som jeg får i mit daglige arbejde, hvor jeg sidder med flere annoncekunder. Disse holdninger og erfaringer skal du ikke snydes for. I denne marketing podcast, får du nemlig min og KUN MIN holdning til tingene. Du kommer med andre ord til at ligge øre, til alt det jeg har brug for at komme ud med – og jeg lover det er ting, som du kan bruge til noget.

Ingen reklame

Regel nummer et, når jeg laver podcasten er, at man ikke nævner hvor man arbejder, eller navner cases og andet for at promoverer sig selv. Jeg siger gerne erfaringer indenfor mit arbejde, men kun hvis jeg mener at du som lytter kan bruge det i din markedsføring.