Man kan ikke altid sige det er annonceringen den er gal med!

//Man kan ikke altid sige det er annonceringen den er gal med!

Man kan ikke altid sige det er annonceringen den er gal med!

Er annoncering ikke noget for din virksomhed…. du har måske prøvet og ikke rigtig følt det gav noget. Det kan være det ikke gav flere konverteringer, eller gav flere folk i butikken… men er du sikker på det er annonceringen den er gal med?

Rigtig mange er hurtig til at give deres annoncering skylden, hvis ikke butikken får flere salg mens der kører kampagne, men det er også tit det er et andet sted den er gal – ja den er god nok.. det kunne være hjemmesiden som ikke spiller helt hundrede.
Det er vigtigt! at man går set sine tal i Google Analytics, da der er så meget guld at hente. Det kan jo være det er noget på din hjemmeside som ikke virker. Det kan også være at din landingsside på din kampagne ikke har det dine brugere forventer. – Eller noget helt tredje.

Husk at se dine tal igennem…. dem alle sammen. – og så kan du begynde og skrue på de steder hvor lortet ikke virker optimalt. – HUSK DET!! det kan nemlig koste dig alt for mange penge at stoppe din annoncering hvis ikke det er den der giver de dårlige resultater.

Se videoen på siden og hør hvilke ting du skal være opmærksomme på.

By | 2016-09-12T20:56:30+00:00 september 12th, 2016|Online Strategi|ingen kommentar

About the Author:

Thomas Gajhede har i flere år arbejdet med SEO, konverteringsoptimering og annoncering og adfærd på de sociale medier. Thomas arbejder til daglig hos KONXION hvor han sidder som Team Manager & Mediespecialist.

Smid en kommentar